27-28 березня 2019 року вихованці гуртків Центру позашкільної освіти Слобожанського НВК №1 взяли участь у весняній сесії обласної Природничої школи, яка надає учнівській молоді додаткову освіту в галузі природничих наук.
Учні навчалися у секціях екології, біології, хімії,, флористики та зеленої архітектури, аграрних наук, ветеринарії і зоотехнії, психології.
Під час сесії для учнів були проведені:
- лекції, практичні заняття, майстер-класи відповідно до профілю;
- індивідуальні консультації з питань підготовки учнівських науково-дослідницьких робіт;
- тренінгові заняття по психології.
Лекційну програму сесії забезпечили викладачі ВУЗів :
- Бібен І.А. – декан факультету ветеринарної медицини , кандидат ветеринарних наук, доцент Дніпропетровського аграрно-економічного університету.
- Зажарський В.В.- заступник декана факультету ветеринарної медицини, кандидат ветеринарних наук, доцент Дніпропетровського аграрно-економічного університету;
- Котченко М.В. – кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри рослинництва Дніпропетровського аграрно-економічного університету;
- Хамініч О.М.-старший викладач кафедри соціальної психології та психології управління Дніпропетровського національного університету ім.О.Гончара.
- Новіцький Роман Олександрович – завідуючий кафедрою водних біоресурсів та аквакультури, доцент Дніпропетровського аграрно-економічного університету.
- Шулежко Любов Василівна – завідуюча музеєм анатомії і фізіології тварин факультету ветеринарної медицини Дніпропетровського аграрно-економічного університету.
У рамках сесії для слухачів Природничої школи були організовані екскурсії до анатомічного музею кафедри ветеринарної медицини Дніпропетровського
Організацію учнів до участі в сесії забезпечили вчителі біології Оліфер К.В., Макаренко Л.Г., практичний психолог Сарбаєва Я.Ю., вчитель хімії Семенюк Т.В.
Учні-слухачі обласної Природничої школи отримали індивідуальні консультації від науковців вищих навчальних закладів по підготовці науково-дослідницьких робіт та їх захисту.
Завдяки таких форм роботи забезпечується виявлення, розвиток і підтримка творчо обдарованих дітей і учнівської молоді у галузі природничих наук та удосконалюється розвиток самосвідомості учнів і здатності їх до творчої самореалізації.