Традиційно перед початком нового навчального року освітяни проводять зібрання, аби проаналізувати здобутки року минулого і накреслити стратегію року наступного.

У своїй доповіді начальник гуманітарного відділу Микола Шеремет наголосив, що у пріоритеті були і лишаються організація і підтримка безпечного освітнього простору. Тому всі зусилля Слобожанської селищної ради  було зосереджено на створенні споруд цивільного захисту для учнів ліцеїв. І якщо для Слобожанського і Олександрівського ліцеїв на укриття були виділені кошти із освітньої субвенції, то  будівництво сховищ для решти закладів було здійснено за рахунок місцевого бюджету, зокрема для Степнянського, Балівського і Орільського ліцеїв.

Яскравим показником якості освіти були і залишаються предметні олімпіади. Приємно вразив своїми здобутками Слобожанський ліцей, підготувавши 6 переможців обласного етапу з різних предметів: з польської мови  – Коваль Олег (І місце), Кушнір Валерія (ІІІ місце), вчитель – Семочко Л. М., з англійської мови – Новіцький Олексій (ІІІ місце) вчитель  – Швець К. В., з інформатики – Бідуха Артем ( ІІІ місце) – вчитель Бунецький О. В. і Літошко Тимур (ІІІ місце)  – вчитель Голендяєв Г. А., Дворецька Софія  посіла ІІІ місце з технологій, вчитель Семенюк Л. А.

Відзначились учні Слобожанського ліцею у Конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАНУ: Микита Кроль у секції менеджмент і маркетинг ( керівник  Ю.О. Мараховська), Усенко Вероніка у секції соціологія ( керівник Т.А. Сітало),  та Джунь Софія  у секції біологія людини (під керівництвом Л. Г. Макаренко)  успішно захистили, стали  призерами і стипендіатами Малої академії наук.

Важливим напрямком роботи навчальних закладів Слобожанської громади було забезпечення доступу  до освіти дітей вразливих категорій, відкрито 12 класів для дітей з особливими освітніми потребами, вирішена проблема з підвозом дітей, забезпечення учнів безкоштовними підручниками (отримано більше 3 тисяч екземплярів), придбане комп’ютерне і мультимедійне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, географії.

Серед ключових завдань наступного навчального року заплановано подальше покращення освітньої інфраструктури, а саме: облаштування укриття у Слобожанській початковій школі, модернізація їдальні у Слобожанському ліцеї, організація роботи осередку «Захист України» у Слобожанському ліцеї, облаштування STEM-лабораторій у 5 ліцеях.

Цікавим став досвід Слобожанського ліцею, який презентувала вчителька англійської мови Оксана Музика,  залучивши викладачів англійської мови всіх ліцеїв до проєкту  SWITLO, «Україна розмовляє англійською», в  рамках якого учні і вчителі мали можливість щотижня спілкуватись англійською з канадським учителем – носієм мови. Це заохочує дітей до підготовки і мотивує до вивчення іноземних мов. У цьому переконалися всі педагоги – учасники проєкту.

Безпека, інклюзія, цифровізація, тьюринг – це ще не повне коло проблем, що були охоплені вчителями-новаторами Слобожанської громади, які презентували свій практичний досвід під час серпневої наради-2025.

Незважаючи на складні умови воєнного стану педагоги націлені на виконання важливих освітніх завдань, бо під їхнім крилом найдорожче – наші діти.