Протягом трьох днів – з 29 по 30 жовтня проходила  осіння сесія обласної Природничої школи учнівської молоді.

Цього разу не без проблем: тривоги, перебої зі світлом, проблеми зі зв’язком. Але… Наших юних науковців не зламати. Хто прагне знати більше – того не зупинити.

Осіння сесія стала ще одним кроком до формування майбутніх науковців, інженерів і винахідників, які вже сьогодні роблять свій внесок у розвиток науки та технологій.

23 учні Слобожанського ліцею разом із своїми науковими керівниками взяли участь в сесійних заняттях:

  • в секції «Флористика і зелена архітектура» – Богутенко Микита, Дуняшева Юліана, Дуняшева Віталіна, Чуб Маргарита, Усенко Вероніка, Фролікова Ірина (керівник Любов Каравдіна);
  • в секції «Екологія» – Джунь Софія, Малюченко Тимофій (керівник Лідія Макаренко);  Божков Кирило (керівник Олена Черемісіна), Єрошенко Євгенія (керівник Юлія Солодовник);
  • в секції «Психологія» – Тітченко Мірослава, Угланова Юлія, Усенко Вероніка,  Яловий Владислав (керівник Олена Черемісіна);
  • в секції «Хімія» – Данильченко Володимир, Шевченко Павло (керівник Лариса Чернова);
  • в секції «Сучасні біотехнології» – Фролікова Ірина (керівник Олена Черемісіна);
  • в секції «Біологія» – Павлик Андрій (керівник Юлія Солодовник); Джунь Софія (керівник Лідія Макаренко); Божков Кирило, Семочко Єлизавета, Угланова Юлія, Яловий Владислав (керівник Олена Черемісіна).

Під час сесії для учнів були проведені:
– лекції, практичні заняття, майстер-класи відповідно до профілю;
– індивідуальні консультації з питань підготовки учнівських науково- дослідницьких робіт;
– тренінгові заняття по психології.

Виконання програми сесії забезпечили викладачі вищих навчальних закладів міста Дніпро, від яких слухачі отримали індивідуальні консультації  по підготовці науково-дослідницьких робіт та їх захисту.

Бажаємо нашим юним науковцям успіхів та високих результатів в обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт.
Дякуємо вчителям-науковим керівникам, завдяки яким забезпечується виявлення, розвиток і підтримка творчо обдарованих дітей і учнівської молоді у галузі природничих наук та удосконалюється розвиток самосвідомості учнів і здатності їх до творчої самореалізації.