Не перестає дивувати Павлик Шевченко своїми досягненнями в різноманітних інтелектуальних конкурсах і змаганнях.
Приємно відзначити, що за останній місяць навчального року в його власне портфоліо досягнень надійшли чергові нагороди за результатами:
– Всеукраїнського конкурсу «ТГШ210: Таємниці генія Шевченка» від проекту «На Урок» – Диплом I ступеня (керівник Майборода А.С.);
– Всеукраїнського конкурсу «Вода є життя» від проекту «На Урок» – Диплом I ступеня(керівник Ліцукова З.І.);
– XXI Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з історії – Диплом I ступеня (керівник Сотула О.І.);
– Всеукраїнського конкурсу «Fake: як розпізнати та протидіяти?» від проекту «На Урок» – Диплом IIступеня (керівник Мараховська Ю.О.);
– Всеукраїнського конкурсу «Traditions and Cultureof Great Britain» від проекту «На Урок» – Диплом II ступеня (керівник Олійник Л.І.);
– XXI Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з географії – Диплом II ступеня (керівник Ліцукова З.І.);
– XXI Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з основ здоров’я- Диплом II ступеня(керівник Шеремет Ю.П.);
– XXI Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з основ з біології – Диплом II ступеня(керівник Шеремет Ю.П.).
А 23 травня надійшла нам ще одна приємна новина: Шевченко Павло під керівництвом свого вчителя хімії Лариси Чернової взяв участь у «Фестивалі учнівських та студентських проєктів з хімії», організованого Полтавським національним педагогічним університетом імені В.Г.Короленка спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», Полтавською академією неперервної освіти ім. М. В. Остроградського та Центром професійного розвитку педагогічних працівників Полтавської міської ради. Павло був наймолодшим учасником серед солідної аудиторії учнів, студентів та науковців.
Його проект на тему: «Створення власного індикатору рН з підручних засобів» викликав неабияку зацікавленість конкурсної комісії, яка відзначила високий рівень підготовки нашого юного науковця, його хист до наукових досліджень та вміння  захистити і довести достовірність своїх отриманих результатів. За результатами наукового фестивалю Павло отримав Диплом, що спонукаєйого до подальшого розвитку пізнавальної діяльності та самостійних наукових рішень. А його наукова розробка ввійшла до збірки  паспортів проєктів з хімії, які презентувалися на фестивалі.
Пишаємося !
Щиро вітаємо нашого талановитого учня та його керівників!
Бажаємо подальшої активної діяльності  та високих результатів!